Timetastic: #1 Personel İzin Planlayıcısı
Timetastic, personel izin planlamasını basitleştiren ücretsiz bir mobil ve masaüstü uygulamasıdır. Timetastic Ltd tarafından geliştirilmiş olup, kağıt işlerini ortadan kaldırmak ve her şeyi anında takip etmek için tasarlanmıştır. Uygulama, Android platformunda mevcuttur ve kullanmak için bir Timetastic hesabı gerektirir.
Timetastic ile izin talep etmek ve onaylamak kağıt işleri olmadan çevrimiçi olarak yapılır. Bildirimler hem personele hem de yöneticilere gönderilir, böylece herkes güncel tutulur. Takvimler sürekli olarak güncellenir ve kimin ne zaman izinli olduğunu göstererek, eksikliklerin etrafında plan yapmayı kolaylaştırır. Yıllık izin anında takip edilir ve uzlaştırılır ve indirilebilir raporlar mevcuttur.